April 30, 2010

Superb!!!

Just watch IRON MAN(IM) 2 and it was superb!!
p/s: this post is a little bit spoilers...so for those who are not yet see the movie..don't continue..:P

Well, i have a high expectation on this movie and it doesn't let me down. The 1st movie was great, but this one simply top the 1st one..:D

It start a little bit slow and can confused some of the viewers,but can quickly catch up what the heck is happening..:D. The new suit is gorgeous!(like to have one though..aha) and stark even made a portable suit...(its in a SUITCASE..ahahaha)

Now comes the baddies..well, at first thought of whiplash vs IM pulse cannon was a crappy idea, but then seeing how they fight..it make sense why they decide for the villain to use it and err..and funny how easy to beat the bad guy at first meet..ahaha

Anyway, in this movie there was a story about IM was asses for joining the AVANGER TEAM, that's why they introduce Nick Fury(Samuel Jackson) character and you can also see the Captain America shield(which is used to level the photon ionizer thingy that stark build..:D)

The best part in this movies is IM have can we call a sidekick..
Hey, when u got 1 IM its good..BUT when u got 2 it's even better!! the second one is worn by stark best friend James Rhodes(Terrence Howard) and it was a badass suit!!:D
The scene where they battled the drone is the best and the bad guy now have his own suit(of course..now everybody can have their own metal suit :P)

However, there is a let down moment in this great movie. Especially when the fought the villain.
it's seem too easy..(now the thought of whiplash vs cannon and gun is crappy comes to senses) and whoever saw the trailer..the scene where pepper kiss the helmet and IM jumps out the plane and say "u complete me" wasn't even on the movie..

Totally it was a great movie and i suggest u all should go and see it in a cinema. Don't buy dvd coz the experience is different and this is a totally a MUST SEE movie. :)
-4.5 Stars for this movie- :D

April 29, 2010

adoi~

hurm..ptg nie nk men bola..
bdn sakit2 lg nie...

huarghh..ngantok pon ade...zzzZZZZzzzz......
hope leh lari lebih ptg nie...
huhuhu

April 28, 2010

Ashita Ga Aru Sa (There's Still Tomorrow)~



bg sape2 yg tau downtown, cococrico & beberape lg pelawak jepon...& sape yg sedey2 leh denga lagu nie...:D

LENGUH~~~



lenguh giler lengan aku...(-A-)
nak angkat pon kne pakse...
xpe2 utk diri sendiri gak..:P

akibat dari push-up mlm semalam..
tgh follow program push-up dari majalah Men's Health :D

yosh!!!gambatte!!

April 25, 2010

Ice Skate-ing

lame plak aku xleh nk update..
oh maxis mengapekah ko~~!!!

anyway..harinie die ok plak..so..leh la update...hehe

smalam bersamaan dengan hari sabtu 24 hb 4 thn 2010 kami bdk2 BRIOTLEGEND(yg beberape kerat sahaje..) g la men ice skating..

best dan penat!!
mule2 msok ice ring tu bergoyang-bergoyang gak la....
almaklumlah da lame xjejak ice ring...
tp da lame2 ok la...hehe
smalam jugak aku wat record..TIDAK jatoh!! muahahah..

lpas penat berskating...LAPA!!
itulah yg diperkatakan oleh kawan2 aku...
so..carik tempat makan...membe aku sorang nie ajak g makan kat kedai buffet..
yang lain xmembantah...(err..ade sorang jek yg merungut kat aku...ahahha)

da sampai kat kedai tu..baya then masok...
huh~banyaknye makanan...ayam2..sayo2..mcm2lah!
masok2 je aku da sebat 2 ketol ayam...muahah
pastu mcm2 lg aku try..rugi beb kalo xtry..baya mahal kot..
hehehe

lepas nie nak gi mane ek..
hurmmm...ade yg bersuara...jom g arcade!!
xdehal...sume pon jommmm...

lame gak la kat arcade tu...ade membe aku sorang nie..tuka token sampai 20hengget...gile.hahah
mcm2 game ktorang try..nsib baik xtdo kat sane jek..keh3..

anyway...smalam merupakan hari yg bes n penat!!
thanks to all my friend who joined the activity..:)
next!!!
PANITBALL!!!!
anyone?? :D

April 23, 2010

Work Crisis!!!

huh... m(_ _")m

hari nie mendapat berita yang x baik...
status kontrak ku akan berubah menjadi sambilan...
dem sungguh...
rse cam nk wat extra balik nmpknye...:D

perlu berusaha mencari kerja lain nampaknye..
haha..sape sangke..aku igt aku akan stay lame kat sini...
huahuahua

haih~

hurm..

pagi2 je aku da tensen..mule gerak dari rumah syok..coz cuaca mendung2..sjuk je nek moto...

lg 1km je nk smpi opis...ade la ujan titik menitik kat visor helmet..
dl ati aku kate "err..xpe kot..rintik2 je ni..lgpn da dekat da.."

mmg betol, ape yg kite jangkekan xslalunye betol...
xsmpi 200m aku gerak...nah hambik ko...punye la lebat...
adoiyai...

pkkan da dekat punye pasal...aku pon malas la nk kuakan baju ujan...
bad decision..habis lenjan aku!!

warrrghhhhhh!!!aku rase cam nak jerit kuat2!!!
tp...kat mane...??
ahahahhahahhahhahah

April 22, 2010

Thing's im in to.. :D

wat mase sekarang aku rase aku akan byk memperkenalkan sape diri aku..so skrg aku post tentang ape yang aku minat dan yang aku suke nk wat..hope enjoy..:D

1st...Photography..
-aku stat men kamera sejak aku join kursus asas dalam teknik fotografi..since then aku mmg jatoh ati dlm bidang fotografi..
-skrg aku pakai cam Canon 1000D..pkai yg beginner je skrg nie..ade hajat utk upgrade ke 500D..(^0^)


2nd..Paintball....
-haha..nie antara mende yg paling best aku rase aku penah buat...aku stat main thn lepas...takot??xpenah rase pon..muahaha(blagak plak)
-pengalaman pahit apebile kne tembak kat peha pada jarak dekat..woot woot..sebulan pon xilang bengkak wey...


3rd...Traveling...
-nie baru2 jek...start bile aku join komuniti BRIOTLEGEND..nie komuniti aku dan bekas budak skolah men. teknik slangor sg. buloh...
-1st trip yg jaoh ktorang g kat pangkor..best jugak..(*v*)..skrg ligat ngan bdk2 opis plak..last trip ktorang g Pulau Perhentian!!..WOW!!tu la yg aku dpt gambarkan ttg kecantikan kat pulau 2...

so...tu je yg aku leh pk skrg(err..sikitnye..)..
maybe next time aku leh cite lg ape yg aku gile2kn..:P

jaa~

-Gaki no Tsukai- saikou!!!


hahaha!!!

aku rase nie rancangan yg paling klaka n giler yg penah aku tgk....
dan bg aku org yg plng terer wat lawak dlm dunia nie adelah org jepon..

aku da dwld byk siri dan xbosan kalo tgk 2-3 kali..\(>_<) /
pade sape yg sedey2, xreti nak gelak ketawe atau mmg suke nk ketawe...mmg aku sarankan korang tgk rancangan nie..hahahah

and thans to all the subbers...(^-^)V

Ooo..haiyou~~

Pagi sume..

hahah..masih bersemangat untuk membloging...
pagi nie sampai kat opis jek ade perkara yg akan sentiasa mengingatkn aku kepada...

'KARMA' atau pon.. 'what goes around comes around '-bak kate justin..kui3-

snang cite la..ape yg pnah kite wat kat org...1 hari nnt kite pn rase gak..hahaha

so..lesson learned.. m(_ _)m

DINDING!!!!

huh!

mcm ckp ngan dinding!!
cube la anda cakap dengan dinding..best ke x????

bile org bertanye(penghujung ayat dilengakapi dengan tanda '?')...jawab la walau sepatah...
susah beno ke nk mengangkat jari menaip papan kekunci atau pad kekunci tu.....heh...??

haih.....

April 21, 2010

Blue is the Colour~


Blue is the Colour..
football is the game...

antara rangkap lagu pasukan kebanggaan aku...
CHELSEA!! CHELSEA!!!

aku bangga walaupon kami masih belom dpat menjulang piala juara2..tp kami masih berjuang untuk menjulangnya..

thn ini antara thn yg bkn terbaik buat pasukan aku nie...tp masih dalam perjuangan untuk mendapat 'Double' dan jika tercapai..ini menjadikan kami 4 pasukan yang pernah menjulang 'double' dlm sejarah BPL....

so...Gambatte!! kepada CHELSEA!!!

p/s: to all chelsea haters..jgn nk komen lebey2 plak...wakkakaka

Yoroshiku!!!

HAHAHAHHAHA!!!

aku pon da terjebak dlm blogging...
hurm..tujuan aku hanyalah untuk share experience, share pendapat/voice aku...maybe mende2 lain lagi yg wat mase sekarang aku xleh nk pk..haha

so..sye budak baru belajar..harap dapat byk tunjuk ajar...
tq3....

again..,
Yoroshiku Onegai shimasu!!